2 viktiga saker!!!

cosmos:
1 vad heter din familj på riktigt?
2 är du en tjej elr kille? Undrar bah.!
3 va är dina intressen?
4 har du nåt husdjur?? I såfall vad???
Ofc!'


svar:
1. d ska väl du skita i -.oc
2. vafaan troru?
3. spelar väl ingen roll -.-
4. hund -.o

2:an , vf frågar alla sån? vad tror ni sj? de äe nt så kul att ni håller på så-.- " fatta!!




för er som nt ser : Jennistar är ett töntigt namn? elrhuuuur????? :O Idas ha dä. Jennistjärna = faail! XDDD jag= aple03

så står de.

1. de är nt jag.
2. om de hade varit jag sulle jag nt skriva de. hur dum får man vara?
3. tro nt på sånt , jag gillar ju jenni . även fast de i gästboken.... Okeey så
NU VET NI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0